you suck





Finns det bot mot svek och ett trasigt förtroende till folk? Jag är så otroligt arg och sårad just nu. Fast det är jag mest hela tiden nu. Jag vill bara skrika på de fega, falska svinet som fick mig att bry mig, som fick mig att hoppas. Jag gråter inte, för vad ska jag gråta över? Jag hatar honom bara för att jag bara vill vara nära varje gång jag ser honom. Jag klarar inte ens av att möta hans blick. Jag kommer vara paranoid nästa gång jag träffar nån.

Jag hatar Mulle för att hon ska åka bort och lämna mig här.


Tar tillbaka det där om att jag inte gråter.


Jag hatar att jag är tillbaka på den punkten där jag inte har något att längta efter.
Jag hatar moral.
Jag hatar att vara ensam. Att vara ensam är det värsta jag vet. Jag blir helt tom och ängslig när jag är ensam, jag kan inte sova och jag tänker för mycket. Och då skriver jag sånna här patetiska inlägg för att få ut min ångest någonstans. I en värld på 15 personer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0