Typ liksom ba vem bryr sig, schallå?



Helloj alla söta!

Nej men seriöst, jag måste börja börja (?) inlägg lite seriösare. Synd om alla fula som läser liksom. Hej alla fula också!


Igår vare ingen vanlig dag för igår vare Elins alldeles egna dag! Mys fest på kvällen i nynäs och innan de så började jag och krissapissa på våran aerobics lektion som vi ska hålla om en vecka typ. Bra planerat.

Kom iaf hem strax innan 2 igår antar jag, med sällskap av Kristin och Pjär. PJÄR. Så stavas de. Nu vet alla. Bra. Idag har vi bara legat och degat hela dagen och vi käkade nyss det som kan ha varit världshistoriens godaste veggoburgare. Med mjuka, även kallade sladdriga pommes på sidan om. Jag älskar mjuka pommes. Gaaah. Ska nog sluta vara mongo och typ göra något vettigt nu. Chao.






Kommentarer
Postat av: hemlig

du mongo den CHIAO

2011-01-16 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0