Trött chey



Cha cha bloggen!

Nej men iaf, tja. Eller hej, whatever you prefer liksom.
Är helt slut idag, sovit 5 timmar inatt och hållt igång med aerobics och idrott från 8 - 11 i förmiddags. Skönt men nu e jag för trött för att orka röra på mig, även om det finns mer än en sak jag har lust att göra idag.


Har verkligen inget intressant att skriva...


Ehm..


Aah....


...Ska byta blogg design snart iallafall, funderar på att byta från blogg.se också men eftersom jag inte kan flytta själva bloggen så måste jag börja om och de känns trist. Inte för att de e nån som bryr sig. Men nu är det sagt! Eller ah, snarare skrivet. Undra varför man säger att man snackar med nån när man egentligen sitter tyst och bara skriver... Nej jag ska inte flumma iväg med det här nu. FÖR TRÖTT FÖR ATT LEVA, CHAO.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0