nyduschad chey



Sådär kan jag i princip ha alla mina rubriker egentligen. Kanske borde vara lite mer kreativ. Hähä. Jag har iaf varit dålig och duktig på samma gång idag. Jag gick inte till skolan pågrund av att jag hade så ont i axlar och huvud. Funderar på att prata med mamma om att träffa en massör eller liknande för jag har gått med det här så länge jag kan minnas och det blir värre dagar jag sover illa eller är extra stressad.

Jag har iaf varit duktig när jag väl kom upp ur sängen och knarkade lite ipren! Städade hos båda kaninisarna, som fick vara ute tsm och "leka" lite. Sen att Gloria var livrädd och tryckte i ett hörn och sprang i ren panik in i saker när Nova kom nära är ju en annan sak.. Har även pluggat och tagit hand om disk och fixat mat till La Familia.

Nu ska den här nyduschade cheyen ta och kolla lite Criminal Minds som hon fick av Johan! Det programmet har fått mig att bli intresserad av psykologi och mänskligt beteende. Kanske något att läsa senare i livet?





peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0