2 a.m.



Igår somnade jag runt 12 men vaknade igen vid 2 utav att en helicopter flög väldigt nära mitt hus. Kikade snabbt ut under rullgardinen när mitt rum fylldes av ljus som kom in från kanterna. Det såg ut som att den letade efter något för den hovrade över hela mjärdvägen tills den tillslut landade. Ett tag senare flög den iväg, kommer inte ihåg hur länge den stod på marken dock men eftersom de stängde av motorn måste de ha varit ett tag. Hörde av nån på FB att det va ett rån, men jag vet inte. Jag försökte iaf intala mig själv att det var nån som var sjuk, men den teorin sprack när de stängde av motorn. Jag fick en stark känsla att jag ville gå och låsa altandörren och dubbelkolla om vår ytterdörr var låst samt stänga alla fönster, måste ha varit för att jag var halv-vaken och har kollat lite för mycket på Criminal Minds på sistone. Obehagligt var det iaf. Mitt nästa inlägg var också obehagligt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0