Klagan




Okej, hemma från tandläkaren den här veckan också då. Idag ryckte han tänderna på vänster sida. Rycka tänder toppar nästan listan på de värsta saker jag varit med om. Då ett är när jag bröt armen, två är sjukhusvistelsen i sommras och tre när jag hade världens värsta halsfluss. Mina tänder är lite speciella, dom sitter liksom insvepta i tandkött som han tog sönder för att de skulle komma ut lättare. Alldeles svettig och skakig var jag när jag ställde mig upp efter skiten. Sprang nästan ut därifrån.

Nu har vi inhandlat måltidsersättning, ingredienser till smoothie och pulverpotatismos som jag ska käka de närmsta dagarna när jag inte kan tugga. Även avokado och jordnötssmör har vi köpt så jag får i mig lite fett.

Nu börjar bedövningen släppa också. Den tog inte riktigt på insidan så de gör svinigt ont där just nu, plus att den tanden satt som sten. Helt sjukt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0