Arj chey


En sak som jag kom på när jag va och handlade på ica för en stund sen var, att när jag dragit ut de två tänderna som är kvar, så kommer jag inte kunna tugga. Och därför inte kunna äta normal mat. Det innebär att jag kommer behöva leva på fil och youghurt. Mina luncher kommer bestå av måltidsersättning, ni vet såna där bantningsdrycker? Kul! Jag kommer fan bli undernärd. Och vet ni vems fel de är? De e den idiotiska gubben som jobbade på folktandvården i handen för några år sen.

När jag var där för några år sen alltså, så kollade han bara lite snabbt och sa att jag skulle vänta tills jag tappat dom. HORGUBBE? Jag tappade typ 1 eller två tänder efter de, och de va typ 3 år sen jag va där. Hade jag haft tandläkaren jag träffade denna gången så hade jag antagligen haft tandställning redan, kanske till och med varit klar! Jag e så jävla förbannad. Ska ta reda på vem han är, mörda hans fru, repa hans bil, sparka han i magen och spotta honom i ansiktet när han ligger. Gubbjävel...


Därför bojkottar jag folktandvården. Privat på stureplan blir grymt.




Ps: Om "gubbjäveln" skulle av nån andlednign läsa det här så är det bara en påhittad historia.

Vill ju inte bli åtalad för olaga hot liksom. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0