Gymmet.



Jag får alltid en massa galna blogg-idéer under dagens gång men när jag väl sitter här framför datorn är huvudet helt tomt och jag kan inte komma på vad fan det var jag skulle skriva.

Jag besökte iaf gymmet idag, kände att det var ett tag sen nu. Skärpning Madde!
Måndagar ska jag nog iaf fortsätta gymma på, stället kryllade ju av musiga pojkar idag. I vanliga fall är det i princip bara en massa pensionärer där men idag, då jävlar! En annan sak jag tänkte på när jag satt där och trampade som en idiot på cykeln var att killarna borta i hörnan med fria vikter (med anda ord; alla killar) går och dricker vatten var tionde sekund typ. Så törstig kan man väl inte bli av att lyfta lite vikter? Först tänkte jag att dom kanske ville spana på alla snygga brudar på konditions maskinerna, men när jag börjar kolla runt inser jag att det bara jag och en äldre dam där. Där sprack alltså min teori, för tanten var fan inte snygg nånstans. Jag får följa upp på det här lite senare när jag har lyckats fundera ut en ny teori.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0