Det blev långa inlägg idag!



Kom nyss på mig själv med att öppna frysen och sträcka mig efter paketet med vaniljglass. Som tur var hann jag hindra mig själv och lägga tillbaka det igen. Varför anstränga mig med träning om jag ändå ska förstöra det med att få i mig alla kalorier jag gjort av med? Efter några långa minuter och x antal vändor mellan kylskåpet och skafferiet tog jag ut en gurka som jag skalade, ja du läste rätt, skalade. Jag har nämnligen kommit på att det inte alls e gott med skalet på gurkan. Typ 10 år för sent kan man ju tycka men så är det. Det fick bli soya och wasabi som "dipp". Gott och betydligt nyttigare än vaniljglass med chokladsås och maränger. Fan, nu blev jag sugen på glass igen..






Kommentarer
Postat av: Popp

Madde... man gymmar för att få muskler, inte för att gå ner i vikt.. inte du iaf. ;) fast glass är ju inte speciellt nyttigt så det är bra att du skippar det ^^ bara du inte blir så som jag var förra sommaren :O

2010-05-19 @ 00:02:43
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/
Postat av: madde

Ingen risk för det du. ;) Men på sistone har det blivit "jag gymmar så de e okej för mig att vräka i mig massa skit", och om man ska lyckas slimma till kroppen lite så hjälper massa socker inte till nånstans. Men jag svälter knappast mig själv, bara skippar lite onödigt när man kan välja något annat istället. :P

2010-05-19 @ 17:48:28
URL: http://pinkfrosting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0