You got growing up to do.




Varför drömmer jag underbara drömmar? Drömmar om dig och mig. Varför kan jag inte drömma om verkligheten? Vill inte drömma om dig på det sättet, vill inte tänka på dig på det sättet när du sårar mig så jävla mycket. Vem har du blivit? Im still me, only free. Du är fri. Jag borde ha vetat bättre än att tro att du skulle låta bli att behandla mig som du behandlar alla andra. Som skit. Du måste sluta tycka att det är fel på alla andra och inse att de är dig det är fel på.


I've been down this road before
I walk out the door
Leave you on the floor
Sometimes you run and hide
Your foolish pride's what keeps me from giving you more
So the best thing I can give to you, is for me to go
Leave you alone
'Cause you got growing up to do




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0