Skjut Petra Mede



Jag har lite för många bollar i luften just nu tror jag. Lite för många valmöjligheter. Det kommer bli jobbig när det kommer komma till att fatta ett beslut. Får väl hoppas att det löser sig av sig själv dock. Men det brukar inte fungera så för mig. När vet man att de e dags att välja inriktning då?
Chans eller risk, eller kanske chans och risk.
Det lär jag märka. Ska leva en dag i taget nu och inte planera saker för lång tid i förväg. Helst inte planera överhuvudtaget. Jag behöver ju faktiskt inte de om jag inte vill. För jag kan göra precis som jag vill.



Tänkte bara slänga in att jag hatar Petra Mede.
Hon måste nog vara en av de jobbigaste människorna i världen.
Skjut henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0