It doesn't help you to be like this.



Jag undrar hur du tänker, vad du tänker. Jag vill förklara, jag vill att du förstår.
Vill inte orska bråk. Hur kan en liten människa orsaka dig så stor smärta? Förlåt för det. Vill inte göra någon illa. Jag har lätt att gömma känslor. Släpper ut allt på en gång och låter bli att grubbla på "what if". Du gör så fel. Du förstår inte hur fel du gör. Jag vet att jag också gör fel men jag kan inte hjälpa det, jag är sån. Jag vill hålla om dig och göra allt bra. Men genom att hålla dig gör jag saker bara värre. Därför håller jag om alla andra. Alla jag tycker om. Folk som gör mig glad. Jag vet att det har gått fort för mig att släppa dig men du har hjälpt mig genom att bete dig som du gör. För det antar jag att jag tackar dig.
Jag trodde aldrig jag skulle tacka någon för att ha varit en idiot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0