Ice cold



Ännu en vecka har passerat nästan omärkbart. Här sitter jag på mitt golv och fryser. Ändå tvingar jag i mig en iskall smoothie. Min stackars hals får fortfarande inte bra. Åt tre glassar idag eftersom kallt e det enda som hjälper. Sånt här väder får mig på dåligt humör varje gång. Så fort jag blir ensam blir jag trött och börjar jag grubbla. En vecka kvar till lov nu. Det ska bli så sköööönt. Ska försöka planera lite så jag inte sitter här hela veckan. :)



Johannes köpte en Calippo till min på lunchen, då blev jag glad. :D



Kommentarer
Postat av: din hemliga älskare

hej :D

2010-03-26 @ 12:25:03
Postat av: madde

nemän tjenare

2010-03-26 @ 15:27:19
URL: http://pinkfrosting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0