Vi är så jävla konstiga!



Aa, vart fan ska jag börja?
Just nu mår jag skit illa. Man skulle kunna tro att jag varit och festat hela natten men så är det inte. Igår satt jag, kristin och mulle uppe till 4 och kollade film och spelade spel hemma hos kristin, Haha! Sen fick jag och mulle för oss att vi inte skulle gå och lägga oss, vi skulle vara uppe hela dagen idag också. Så vi drog från kristin vid halv 5 ungefär och åkta in till stan. Där gick vi omkring i några timmar tills vi verkligen började bli trötta, då gick vi och satte oss på centralen och bestämde oss för att vänta på att burgerking skulle öppna. Då var klockan alltså runt 6. Vi gick omkring på centralen i nästan två timmar och väntade. Sedan köpte vi mat och satte oss på tåger hem 8.19. Antingen så är jag gravid (funderar seriöst på det) eller så tyckte bara min mage inte om snabbmat så tidigt (sent?) på morgonen, för nu mår jag så illa att jag varit tvungen att gå och kräkas två gånger. Lyckades få ca 1 timmas sömn nu på morgonen. Så jag är helt slut och mår riktigt kasst. Som tur är inte mamma och pappa hemma, dom hade varit helt säkra på att jag var bakis. Ska jag vara ärlig känner jag mig det också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0