Summer is sweet


Varken idag eller igår blev det skola. Jag känner att det bara är onödigt och allmänt jobbigt. Idag vaknade jag upp brevid en söt liten sak som borde inse att hans hår är allra finast på morgonen. Vi sov och kollade på new moon halva dagen. Kom nyss hem från stan idag igen. Idag var jag, elin, mulle och linnea inne på grönan och kollade mando diao. Eftersom jag bara kan 2 låtar var det väl inte sådär det roligaste jag gjort men det blev en helt okej fredagskväll. Ungefär mitt i konserten blev det för mycket dock, en äcklig gubbe och hans skabbiga ragg trängde sig emellan så jag och elin hamnade ifrån mulle och linnea. Där stod vi med två kurder som gred sig mot oss bakifrån, ett galet psyko hoppade vilt omkring till höger, två skabbiga 40+ are som grovhånglar framför oss och till vänster står killen med feta lökringarna precis i min ansiktshöjd. Då drog vi. Blev till att sitta på ett räcke och käka en rem istället. Mycket bättre.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 02:00:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0