Time just slips away



Har lite små ångest över att sommaren lider mot sitt slut. Kvällarna börjar bli mörkare igen och det är bara några veckor tills skolan börjar. Fan, de e mindre än en månad kvar nu. Goodbye freedom säger jag bara. Dags att satsa lite nu i tvåan. Det ska bli kul, men just nu vill jag inte att sommaren ska ta slut. Jag har inte gjort någonting av den här sommaren, känns det som. Inget lyckat åtminstone.. Gotta make a list on what to do. Gonna do it now.



Grönalund - seriöst, de e tradition

Tälta - hur mycket jag än hatar det så hör det till

Näcka - varför har vi inte gjort det ännu!?

Upptäcksfärd - åka långt åt helvete bara för att se vart man hamnar

Sola - jag är likblek





Sen kom jag inte på något mer bara för de...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0