Ny termin - Nya tag


Känns faktiskt väldigt bra att ha börjat igen. Ser fram emot det här året! Världensbästa mentor och schemat är inte så farligt när man tänker efter. Ska komma igång med gymmandet nu också, första passet blir imorgon! Känns skönt att få ordning på mitt liv igen nu efter min väldigt lata sommar. Ska verkligen försöka hålla mig organiserad och fokuserad. Får väl se hur länge det kommer fungera. Kaffe kommer jag förbruka i mängder iaf. Tror jag har ett smått koffein beroende, känner mig alltid så jävla glad och avslappnad men samtidigt lite smått speedad efter en kopp eller två. Tror jag ska börja terminen med att få ordning på mitt rum, det kan behövas. Chao.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0