Avreaktion..



Läste nyss igenom blogginlägg från förra året. Jag fick jag galet ont i magen. Fan vad jag saknar det. På riktigt. Hela min kropp säger emot just nu. Jag vill bara börja om det här året. Så galet fel det gick. Jag vill ha det som det var, jag vill så gärna ha det så igen. Jag saknar känslan, lukten, allt. Jag saknar dig, jag saknar dom, jag saknar det livet. Våren får mig att tänka på sommar. Min sommar var du. Jag har för många underbara minnen från den tiden. Alla planer om hur den här sommaren skulle bli. Dags att skaffa nya planer och sudda ut de gamla. Livet är bra just nu, inte bäst, men bra nog. Jag är inte nöjd, inte lycklig, men jag lever. Och jag har ett liv. Även om jag ibland bara vill krypa ner under täcket och gömma mig, inte behöva tänka en stund.

När ska jag sluta tänka på dig?





Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-04-24 @ 19:36:10
URL: http://krissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0