ICE AGE 3(D)

Igår åkte jag, Ost och Poppis in till stan! Dock "missade" de tåget vi skulle ta, men det var nog bra så jag kunde shoppa lite ifred utan att Ost klagade hela tiden. För det gjorde han nämnligen resten av tiden. xD Köpte två bikinis och ett par bad-shorts, en "klänning", ett linne och de grå skorna på bdb. Mer blev det inte.
Vi gick omkring ganska länge när vi väntade på att klockan skulle närma sig sju och bion skulle börja. Innan bion köpte vi jordgubbar, blåbär, hallon, biggarråer och popcorn. :D
Man fick as snygga 3D brillor, värsta design bågarna juh. Men dom var förstora så jag satt och petade upp dom på näsan under hela filmen som värsta lilla tönten.
Filmen var as bra iaf, älska Ice age! :D


Efter att ha varit med Poppis och Ost en hel dag har jag börjat fixera mig lite vid kalorier. Inte okej! Tack vare Popp så läste jag ju också Ostens syrras blogg också och fixerade mig vid E-ämnen, så det tog en bra stund för mig att fixa frukost i morse, INTE BRA! :o

 



Kommentarer
Postat av: Mulle (:

Neeeeej inte okej Madde :O

2009-07-03 @ 15:45:07
URL: http://mullemekk.blogg.se/
Postat av: poppis

Haha! Jag tycker det är kul med kalorier och sånna saker ^^

2009-07-04 @ 19:36:52
URL: http://thezzireeesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0